Tervetuloa Uustilan sivuille! Välkommen till Uustilas sidor!

Uustilan kennel kasvattaa borderterriereitä. Uustilan ensimmäinen pentue syntyi 20.9.2014!

Uustilan kennel föder upp borderterrier. Första kullen föddes 20.9.2014!


2.4.2010

Hyvää Pääsiäistä! Glad Påsk!

Näin Pitkänperjantain kunniaksi sain sitten aikaseksi sen mitä pitkään jo olen miettinyt, nimittäin tämän uuden blogin tekemisen. En ollut siihen vanhaan ihan tyytyväinen joten nyt sit tässä olis tämä uusi! Tarkoitus on nyt sitten pitää tätä blogia yllä ja täällä kertoa koira touhuiluistamme. Nyt on kevät tulossa ja sehän tietää että koira touhuja on sitten pitkin kevättä, kesää ja syksyä tiedossa. Niitä odottelemme jo innolla. Odottelemme myös perheen lisäystä mutta ei nelijalkasta vaan ihan pitäs täältä emännän masusta tulla. Yliajalla ollaan jo (40+2) joten voin todeta että odottavan aika on pitkä. Sekin on yksi osa syy että tämä uusi blogi nyt sit on saatu vauhtiin. Ehkä kaikella odottamisella on tarkoituksensa.

Tässä viime aikana olen ehtinyt mietiskellä kaikenlaista ja tehnyt yhden päätöksenkin tulevasta. Olen päättänyt hakea kennelnimeä ja saanut jo yhden lausuntopyynnön lähtemään. Nyt vaan odottelen vastausta. Olen kyllä varautunut että prosessi voi olla pitkä mutta minulla ei ole mitään kiirettä. Sitten kun nimi on saatu ajatellaan vasta seuraavaa askelta. Olen kumminkin tyytyväinen päätökseeni ja odottelen innolla tulevaa.


Så här på en långfredag så har jag lyckats göra det jag länge funderat på, nämligen starta denna nya blogg. Jag har inte varit riktigt nöjd med min gamla, så här är den nya! Tanken är nu att hålla denna blogg levande och uppdatera den med allt inom hundvärlden. Våren är på väg och det innebär att det är allt möjligt inom hundvärlden under våren, sommaren och hösten. Vi väntar redan nu med spänning på allt som kommer att hända. Vi väntar även på förökning inom familjen men inte fyrbent utan på den i mattes mage. Är redan på övertid (40+2) och kan konstatera att det är jobbigt att vänta. Fast allt har väl sin mening, utan denna väntan hade inte denna nya blogg blivit av.


Senaste tiden har jag hunnit fundera på ett och annat och tagit ett beslut också. Jag har beslutat mig för att söka kennelnamn och har redan fått iväg en del papper. Nu väntar jag på svar på den första ansökan. Jag är medveten om att processen kan bli lång men jag har inte bråttom. När jag fått kennelnamnet funderar jag på nästa steg. Jag är dock nöjd med beslutet att söka kennelnamn och väntar med spänning vad det för med sig.

3 kommenttia:

  1. Oi että, täällähän oli mukavia uutisia! Jokohan vauveli on syntynyt?
    Mukavaa, vauvan tuoksuista kevättä koko laumalle:)

    T. Heidi

    Totilta terveisiä siskolle ja siskontytölle!

    VastaaPoista
  2. Huomenna käynnistys jos ei sitä ennen vauveli päätä tulla itsestään :)

    Onnittelut Totille ja Emmalle hienosta agi suorituksista!

    VastaaPoista
  3. Voi kuinka ihanaa, sie oot sitten äiti ihan tuossa tuokiossa:)

    Kiitos onnitteluista. Emmalla ja Totilla menee tosi lujaa tuolla agilityrintamalla:)Totti NIIN rakastaa sitä hommaa, ja kun kuitenkin malttiakin on ja Emmalla taitoa, niin hyvähän siitä tulee.

    VastaaPoista